شما اینجا هستید

اخبار » پایین ترین سرانه بودجه در کشور متعلق به استان تهران و قم است

تهران – استاندار تهران گفت: در سازمان برنامه و بودجه گوش شنوایی برای افزایش سرانه بودجه استان تهران پیدا نشده است و پایین ترین سرانه بودجه در کشور متعلق به استان تهران و قم است.

به گزارش انتهاج، انوشیروان محسنی بندپی در شورای برنامه ریزی استان تهران، با بیان اینکه بودجه استان تهران در ابعاد مختلف کم است، اظهار کرد: پایین ترین سرانه بودجه سال در کشور به ۲ استان تهران و قم اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در سازمان برنامه و بودجه گوش شنوایی برای انتقال این مساله پیدا نکرده ایم، افزود: ضرورت دارد که پیگیری های لازم جهت انتقال این موضوع به سازمان برنامه و بودجه را داشته باشیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه سرانه بودجه استان تهران باید توسط دستگاه های ملی محاسبه شوند که تا کنون این مسئله محقق نشده است، خاطر نشان کرد: وقتی سرانه بودجه ای استان تهران کم است این معضل در شهرستان های استان تهران و شهرهای پیرامونی خود را نشان خواهد داد.

محسنی بندپی یادآور شد: کم بودن سرانه بودجه استان تهران در مسائل امنیتی نیز تاثیرگذار خواهد بود زیرا این موضوع در فعالیت کلانتری ها به خوبی مشاهده می شود.

استاندار تهران با تاکید بر مقاوم سازی منازل مسکونی روستاییان نیز، گفت: با توجه به زلزله خیز بودن کشور ما ضرورت دارد که صاحبان منازل مسکونی نسبت به مقاوم سازی منازل خود اقدام کنند زیرا در زمان زلزله خسارات جبران ناپذیری به بار خواهد آمد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان