شما اینجا هستید

اخبار » پاسخ معاون شهردار بجنورد به یک سئوال: خیابان‌ها و معابر را براساس اولویت تردد آسفالت می‌کنیم
پاسخ معاون شهردار بجنورد به یک سئوال: خیابان‌ها و معابر را براساس اولویت تردد آسفالت می‌کنیم

پاسخ معاون شهردار بجنورد به یک سئوال: خیابان‌ها و معابر را براساس اولویت تردد آسفالت می‌کنیم معاون شهردار بجنورد در پاسخ به این سئوال که چرا برخی از معابر حاشیه شهر هنوز آسفالت نشده ولی خیابان‌های اصلی شهر چندین بار روکش آسفالت می‌شوند٬ گفت: خیابان‌ها و معابر را بر اساس اولویت تردد آسفالت می‌کنیم. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ مجتبی پارساپور امروز در گفت‌وگو با برنامه رادیویی صدای خراسان شمالی اظهار داشت: آسفالت و روکش آسفالت معابر و خیابان‌های بجنورد بر اساس تردد از خیابان‌های مرکز شهر و اصلی به سمت سایر معابر بهسازی می‌شود.
استعفا یا عزل؛ حاشیه‌های ادامه‌دار شهرداری بجنورد و چند سئوال بی‌پاسخ‌شهرداری بجنورد و دستگاه‌های اجرایی تکلیف‌ گلستان شهر را مشخص کنندبدقولی دولت در اختصاص سهمیه قیر شهرداری بجنورد؛ اعضای شورا کار پوپولیستی نکنندوی با اشاره به عمر آسفالت‌ها در معابر شهری بجنورد٬ افزود: با توجه به حفاری‌ها و کنده‌کاری‌هایی که پس از آسفالت در خیابان‌ها انجام می‌شود٬ نمی‌توانیم عمر‌ زمانی را برای این شاخص در نظر بگیریم. البته تلاش ما این است که حفاری‌ها با برن..

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از تسنیم٬ مجتبی پارساپور امروز در گفت‌وگو با برنامه رادیویی صدای خراسان شمالی اظهار داشت: آسفالت و روکش آسفالت معابر و خیابان‌های بجنورد بر اساس تردد از خیابان‌های مرکز شهر و اصلی به سمت سایر معابر بهسازی می‌شود.

استعفا یا عزل؛ حاشیه‌های ادامه‌دار شهرداری بجنورد و چند سئوال بی‌پاسخ‌شهرداری بجنورد و دستگاه‌های اجرایی تکلیف‌ گلستان شهر را مشخص کنندبدقولی دولت در اختصاص سهمیه قیر شهرداری بجنورد؛ اعضای شورا کار پوپولیستی نکنند

وی با اشاره به عمر آسفالت‌ها در معابر شهری بجنورد٬ افزود: با توجه به حفاری‌ها و کنده‌کاری‌هایی که پس از آسفالت در خیابان‌ها انجام می‌شود٬ نمی‌توانیم عمر‌ زمانی را برای این شاخص در نظر بگیریم. البته تلاش ما این است که حفاری‌ها با برنامه و مجوز بوده و مشکلی در این زمینه پیش نیاید ولی این اتفاق برخی از مواقع غیر قابل اجتناب است.

معاون شهردار بجنورد تصریح کرد: در معابری که زیرسازی و بهسازی آن به طور کامل انجام می‌شود٬ قبل از انجام کارها از همه دستگاه‌های خدماتی می‌خواهیم که حفاری و مراحل کنده‌کاری احتمالی را انجام دهند و پس از آسفالت مجوزی در این زمینه صادر نمی‌شود.

آیتم اصلی استاندارد در آسفالت درون و برون شهری

پارساپور خاطر نشان کرد: آیتم اصلی استاندارد در آسفالت درون و برون شهری٬ زیرسازی آسفالت است که با کنده‌کاری و حفاری٬ تمام سطح آسفالت در معابر تحت تاثیر قرار می‌گیرد و دچار مشکل می‌شود.

وی در بخش دیگری از این برنامه با اشاره به عدم ایجاد زیرساخت مناسب برای مسافران در ترمینال برون شهری میدان امام رضا(ع) گفت: این مکان٬ مکانی موقتی است و به همین دلیل با توجه به موقتی بودن مکان٬ هرگونه هزینه در آن غیر قابل توجیه است. هم‌چنین با توجه به طولانی شدن مدت بهره‌برداری از این مکان٬ باید واحد مرتبط با آن درباره چرایی این موضوع پاسخگو باشد.

پارسا پور درباره آسفالت معابر منطقه ملکش در حاشیه شهر بجنورد٬ گفت: آن منطقه جزو خیابان‌ها٬ معابر و شریان‌های اصلی شهر نیست و امکان انجام امور خدماتی توسط شهرداری نیز در آن منطقه وجود ندارد به همین دلیل نمی‌شود خیابان‌های این منطقه را آسفالت کنیم.

به گزارش تسنیم٬ عدم خدمات دهی مناسب شهرداری بجنورد به برخی از مناطق حاشیه شهر موجب بروز انتقاداتی از مجموعه شهرداری بجنورد شده که مسئولین شهرداری نیز همیشه در پاسخ به این سوال٬ موضوع خارج از محدوده بودن این مکان‌ها را مطرح می‌کنند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان