شما اینجا هستید

اجتماعی » وضعیت سفید کرونایی در زندان های اردبیل

به گزارش انتهاج ، سید مجتبی حسینی  اظهار کرد : با آغاز شیوع ویروس کرونا تمامی بخش های زندان های استان اردبیل ضد عفونی شد تا از گسترش این بیماری جلوگیری به عمل آید .

وی با اشاره به غربالگری روزانه زندانیان در استان اردبیل افزود : بهداری های زندان های استان به تجهیزات ضد عفونی ، تب سنج مجهز هستند و دستکش و ماسک نیز بین زندانیان به موقع توزیع شده است.

مدیر کل زندان‌های اردبیل با اشاره به ایجاد اقامتگاه موقت در زندان اردبیل خاطر نشان کرد: اقامتگاه موقت با ۲۵ تخت در زندان اردبیل در نظر گرفته شده تا زندانیان جدید و قدیم از این طریق جدا شوند.

حسینی تصریح کرد : در زندان های استان اردبیل تا این لحظه هیچ مورد کرونایی شناسایی نشده و وضعیت زندانیان این استان از نظر کرونا سفید است.

وی با اشاره به پروتکل های ابلاغی جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تاکید کرد : ملاقات های زندانیان با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت ملاقات های کابینی در حال انجام است و ملاقات های خصوصی و حضوری جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ممنوع می باشد.

حسینی گفت : زندانیانی که از مرخصی به زندان باز می گردند در همان لحظه تست غربالگری را انجام می دهند تا از انتقال و انتشار ویروس کرونا در داخل زندان جلوگیری به عمل آید .

 

 

 

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان