شما اینجا هستید

اخبار » هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح دستاوردهای دولت به مردم است

 

در آستانه هفته دولت، نماینده عالی دولت در شهرستان اسفراین در خطبه های نماز جمعه این هفته به تشریح دستاوردهای دولت برای مردم پرداخت .

اسفراین- به گزارش انتهاج ،طاهر رستمی فرماندار در آستانه هفته دولت در نماز جمعه این هفته با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت در حقیقت فرصتی است تا خدمات دولت در نظام جمهوری اسلامی ایران تشریح شود.

فرماندار اسفراین با اشاره به تحریم های دشمن علیه ایران اسلامی، اذعان داشت : دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به شیوه های مختلف و با تهدیدها و تحریم ها تلاش کردند که ایران اسلامی جشن چهل سالگی خود را برگزار نکند .

اقتدار امروز ایران ، زبانزد کشورهای منطقه و جهان

وی ادامه داد: اما با همراهی قاطعانه مردم و رهبریهای داهیانه مقام معظم رهبری و همت دولتمردان امروز ایران اسلامی با اقتدار در مسیر آرمانهای امام راحل(ره) و خون شهدا گام برداشته است و اقتدار امروز ایران ، زبانزد کشورهای منطقه و جهان است .

طاهر رستمی ضمن تشکر از نگاه مساعد استاندار خراسان شمالی به شهرستان اسفراین، یادآور شد: مدیریت جهادی و برنامه ریزی مدیریت عالی استان و هم افزایی همه نهادها و دستگاه ها و مردم به شتاب و جهش رو به جلوی استان با اقدامات صورت گرفته و ارتقاء رتبه استان در شاخص کسب و کار،کاهش نرخ بیکاری، کسب رتبه دوم در پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری و … کمک کرده است.

رستمی در همین راستا بیان داشت: در معادلات نظامی دنیا هیچ کشوری توان قدرت نظامی خودش را نشان نمی دهد اما دشمنان با تمام توان نظامی خود سعی در براندازی جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی گفت: امروز وظیفه کارگزاران دولت است که با کار جهادی و تلاش شبانه روزی برای توسعه کشور تلاش کنند.

رستمی در ادامه به پروژه های هفته دولت اشاره داشت و گفت: ۶۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان در این هفته به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از پروژه های کلان شهرستان

وی گفت: عمده پروژه های کلان شهرستان در سفر ریاست جمهوری به استان ؛ به بهره برداری رسیده است .

فرماندار اسفراین در ادامه سخنان خود پروژه هایی که در هفته دولت قرار است به بهره برداری برسد را در حوزه های مختلف: راهداری، راه ، مسکن ، گردشگری، کشاورزی ، صنعت و… برشمرد و گفت: در سخت ترین شرایط که دولت با کمبود اعتبارات مواجه است بسیاری از این پروژه ها افتتاح خواهند شد که نتیجه کار جهادی و شبانه روزی مسئولین دولت است .

وی همچنین از همراهی مردم و بخش خصوصی و ستاد مدیریت بحران در کمک به کاهش خسارت بیشتر سیل به شهرستان خاطرنشان کرد: با این وجود در جریان سیل شهرستان اسفراین ، ۳۲۱ واحد ساختمانی دچار خسارت شد که ۱۵ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان تسهیلات به این مناطق اختصاص یافت که ۲ میلیارد و ۳۳۱ میلیون تومان این تسهیلات بلاعوض بوده و برای ۱۱۱ نفر پرداخت شده است .

پیگیری و اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان برای روشنایی تونل مسیر اسفراین به بجنورد، اختصاص ۳ میلیاردتومان برای بلوک زایمانی اسفراین، تخصیص ۳۵ میلیارد تومان برای پروژه علاج بخشی سد بیدواز، ۱۳ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای پروژه گلخانه ۵ هکتاری آستان قدس، تخصیص ۷ میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان جهت لایروبی رودخانه ها و اصلاح و بازسازی تاسیسات آبرسانی و دیوار ساحلی و پیگیری ۲۰۰ میلیارد تومان جهت اجرای پروژه ریلی راه آهن جوین_اسفراین و … از مواردی بود که رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته گزارش آن را به مردم شهرستان اسفراین ارائه داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان