شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری سارقان ۴ میلیاردی در اسفراین

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان نمایندگی ایران خودرو با دو فقره سرقت به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان در شهرستان اسفراین خبر داد .

اسفراین – به گزارش انتهاج به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار “علیرضا مظاهری “با اعلام جزئیات این خبر گفت : با توجه به وقوع چند فقره سرقت از نمایندگی ایران خودرو در شهرستان اسفراین لذا در این راستا موضوع باحساسیت جدیت فراوان در دستور کار فرماندهی انتظامی  شهرستان وماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه کاراگاهان پلیس آگاهی با استفاده از یک سری اقدامات فنی و پلیسی و افزایش گشت  زنی های هدفمند در مناطق سرقت شده موفق به شناسائی متهمان شدند که در نهایت طی هماهنگی قضایی  ۳  نفر سارق را در مخفیگاهشان شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیرکردند.

این مقام  ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجوئی های بعمل آمده به ۲فقره سرقت اموال صافکاری نمایندگی ایران خودرو و آتش زدن عمدی یک دستگاه خودرو اعتراف نمودند ،تصریح کرد :برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش اموال مسروقه ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است .

سردار علیرضا مظاهری با اشاره اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردید خاطرنشان کرد : برخورد با مجرمان و هنجارشکنان وظیفه اصلی پلیس است و از شهروندان میخواهیم به هشدارهای پلیس در خصوص مسائل ایمنی پیشگیری از سرقت توجه کنند و در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان