شما اینجا هستید

اخبار » ملت ایران هرگز شکست نمی خورد و در تعقیب آرمان هایش پیروز است/ ایران جنگ رسانه ای دشمن را شکست داد

یزد- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد بیان کرد: دشمن در خواب هم به فکر جنگ با ملت ایران نیست چون می داند جنگ برای این ملت کابوس نیست مردم ایران در جنگ نمایش اعجاب برانگیز نشان می دهند و امروز قدرت دارند و مجهزند و ترکیب ایمان و قدرت نظامی از این ملت هویت شکست ناپذیر ساخته است.

به گزارش انتهاج به نقل از خبرگزاری موج یزد، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به علمای دینی و مجتهدان و فقیهان یزدی، شهید آیت الله صدوقی، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی و… یزد را شهر فقیهان و عالمان دانست و گفت: همچنین یزد سرزمین هنر و معماری اسلامی و ایرانی است و می توان آن را دار الفنون هم نامید.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی عنوان کرد: یزد سرزمین جهاد، استقامت و نجابت و جوشش عاطفه ها است که در تاریخ۱۰ فروردین ۱۳۵۷ آغاز شد و تا به امروز این بیرق برافراشته است.

وی اظهار داشت: شهدای یزد صفحات بزرگی از هویت یک ملت هستند، تیپ الغدیر و رزمندگان یزد در هشت سال دفاع مقدس همه جا خط شکن بودند، در عملیات های فتح المبین، بیت المقدسریال رمضان، خیبر، والفجر ۸، کربلای ۴و۵ و عملیات های دیگر آنها را در جبهه با نشاط می دیدیم و با فرماندهانی بزرگ همانند سردار شهید عاصی زاده، جعفرزاده و سرلشکر محمد علی جعفری هرگز عقب نمی نشستند و به قلب دشمن حمله می کردند.

وی خاطر نشان کرد: خردسال ترین شهید کشور شهید ذوالفقاری با ۱۲ سال سن از استان یزد و کهن سال ترین شهید یک پزشک ۸۰ ساله از این استان تقدیم انقلاب شد.

ایران برای دشمن قتلگاه است

سردار سلامی گفت: ایران به حاکمیت و استقلال و درخشش رسید و شهدا نشان دادند ایران برای این ملت سرزمین بقا و سرافرازی و اقتدار و آزادگی است و برای دشمن توقفگاه و قتلگاه است.

سردار سلامی در توضیح شهادت، گفت: شهادت در بستر زمان حرکت می کند با خود هویت و فرهنگ و قدرت می سازد و به گفته رهبر انقلاب شهدا مظاهر قدرت انقلاب هستند و مردم دستاوردهای این خون های ریخته شده را به دست دشمن نمی دهند؛ شهادت منشا قدرت و جوشش و جهاد است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ملت ایران به دلیل تعقیب کردن فرهنگ شهادت سرافراز و صاحب منزلت است و امروز که در ۱۵ هستیم چهره ایران را بنگریم چراکه سال های قبل دشمنان ما بر اساس محاسبات مادی خود تمام توان خود را برای شکست انقلاب بسیج کردند و دیدند این سرزمین با کمبود نظامی بر دشمن بزرگ چیره می شود.

ملت ایران جنگ رسانه ای دشمن را شکست داد

سلامی اظهار کرد: حتی دشمن در خواب هم به فکر جنگ با ملت ایران نیست چون می داند جنگ برای این ملت کابوس نیست مردم ایران در جنگ نمایش اعجاب برانگیز نشان می دهند و امروز قدرت دارند و مجهزند و ترکیب ایمان و قدرت نظامی از این ملت هویت شکست ناپذیر ساخته است.

وی با تاکید بر جنگ رسانه ای دشمن، افزود: دشمن با تمام رسانه های خود، تمام قد به جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی پرداخت اما قلب های ایرانیان مستحکم است و ایستادگی می کنیم.

سردار سلامی عنوان کرد: من به عنوان خادم سپاه می گویم آنچه ملت ایران از صبر و نجابت و ایمان و استحکام قلب نشان داد شاید نتوان در تاریخ هیچ ملتی دید و این یک معجزه بود، ملت ایستادگی کرد ولی نه انفعالی بلکه در حرکت و پیش روی و باید بدانیم کشور ایران با رهبر بزرگ و مکتب و ملت و آرمان بزرگ هرگز شکست نمی خورد و در تعقیب آرمان هایش پیروز است.

سردار سلامی در اجلاسیه کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد، گفت: ما در حال کاهش فشار تحریم ها هستیم و هیچ نیازی به برجام نداریم، اگر تحریم را بر دارند توانسته ایم بر این ظلم غلبه کنیم و اگر برندارند ما کشور را می سازیم و نقشه عزتمان را تکمال می بخشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان