شما اینجا هستید

اخبار » مساله فلسطین یک مساله‌ انسانی است

به گزارش انتهاج ، دکتر سید محمد پاکمهر به مناسبت روز قدس پیامی صادر کرد و متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (سوره حج آیه ۳۹)

ظلم به مردم مظلوم فلسطین  در واقع وجدان‌های بیدار انسانی را به واکنش می آورد و این واکنش صرفاً مساله‌ اسلامی نیست بلکه یک مسئله انسانی است.

حمایت از مردم فلسطین  در حقیقت مبارزه با یک رژیم ظالم و استکباری است و این حمایت بین المللی در واقع دفاع از حقیقت و آزادگی است که فارغ از زبان و نژاد و ملیت و فرهنگ شکل گرفته است.

نامگذاری روز قدس از سوی بنیان گذار کبیرانقلاب اسلامی یک یادگار ارزشمند و نماد انسجام و اتحاد مسلمانان است که مردم جهان هر ساله با حضور خود در راهپیمایی روز قدس از جنایت های این رژیم سفاک برائت می جویند و دشمنی عمیق خود را با رژِیم صهیونیستی به نمایش می گذارند ولی امسال با توجه به مقابله با شیوع کرونا راهپیمایی برگزار نخواهد شد البته این به معنای فراموشی این روز مهم نیست و برگزار نشدن راهپیمایی سبب نخواهد شد تا آزادی خواهان جهان دست از آرمان خود برای آزادی قدس شریف بردارند و امسال باید از طریق ظرفیت فضای مجازی مسئله فلسطین را زنده نگه داریم وخواب آرام را از رژیم صهیونیستی بگیریم تا ملت فلسطین به آینده امیدوار باشند.

آزادی قدس شریف خون بهای سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی است که در آینده نزدیک رقم خواهد خورد و وعده راستین مقام معظم رهبری برای نابودی اسراییل محقق خواهد شد .

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان