شما اینجا هستید

آذربايجان غربي » مردم با وجود مشکلات اقتصادی باز هم همچنان وفادار به انقلاب و آرمان آن هستند

مهاباد – فرماندار مهاباد گفت: در طول این مدت دشمنان بارها خواستند که مردم ایران را نسبت به انقلاب مایوس و ناامید کنند اما مردم با وجود مشکلات اقتصادی باز هم همچنان وفادار به انقلاب و آرمان آن هستند.

به گزارش انتهاج، ایرج شجاعی روز سه‌شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن مردم شهر مهاباد اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در سال ۱۳۵۷ برای برقراری حکومت اسلامی و اعتلای قرآن و دین اسلام انقلاب کردند و به همین خاطر است که در طول ۴۱ سال گذشته توانستند در برابر دشمنان مقاومت کنند.

وی افزود: اعتراض‌ مردم به خاطر مشکلات معیشتی و اقتصادی، اعتراضی به حق بوده و مسوولان باید تمام توان خود را به‌کار گیرند تا از وارد شدن فشار مضاعف به خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر جامعه جلوگیری شود.

انتخابات ۲ اسفند نیز مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن برای ایران اسلامی مهم و سرنوشت‌ساز است

وی با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انتخابات ۲ اسفند نیز مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن برای ایران اسلامی مهم و سرنوشت‌ساز است و مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای باز دیگر این وفاداری و همگامی با آرمان‌های انقلاب را نشان خواهند داد.

فرماندار مهاباد از حضور گرم و پرشور مردم مهاباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و افزود: این حضور گسترده که مایه افتخار مردم و مسوولان در این شهرستان است، نشان می‌دهد که مردم مهاباد همچنان پایبند آرمان‌های شهدای انقلاب هستند.

اقشار مختلف مردم مهاباد صبح امروز از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه به محل تجمع راهپیمایی‌کنندگان که برای برادران در میدان شهدا و محل تجمع خواهران در میدان اقبال لاهوری تعیین شده بود، حرکت کردند.

مسیرهای راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن در مهاباد از خیابان «صلاح‌الدین‌ایوبی‌غربی» به سمت «سه‌راه وفایی» و سپس به سمت «چهاراه آزادی» بود که به میدان «جمهوری اسلامی» ختم شد.

حضور گسترده اقشار مختلف مردم مهاباد با لباس‌های محلی‌ کُردی، حمل پرچم ۱۰۰ متری، پارچه نوشته‌های مزین به بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد ۲۲ بهمن و پلاکاردهای با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استکبار» از جلوه‌های حضور مردم مهاباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

در پایان این راهپیمایی قطعه‌نامه سراسری راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ قرائت شد و راهپیمایی‌کنندگان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استکبار» مفاد آن را تایید کردند و پایان حاضران پرچم «آمریکا» و «رژیم اشغالگر قدس» را آتش زدند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان