شما اینجا هستید

اخبار » افتتاح پروژهای عمرانی دهه فجر شهرستان راز و جرگلان با اعتبار بالغ بر ۲۵میلیارد تومان

بجنورد – بخشدار منطقه جرگلان شهرستان راز و جرگلان از افتتاح پروژهای عمرانی دهه فجر شهرستان راز و جرگلان با اعتبار بالغ بر ۲۵میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش انتهاج، پولاد نجاهی در جشن دهه فجر روستای بچه دره شهرستان راز و جرگلان با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: پروژهای عمرانی دهه فجر شهرستان راز و جرگلان با اعتبار بالغ بر ۲۵میلیارد تومان به صورت ویدیو کنفرانس با حضور استاندار و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به بهره برداری رسید.

وی افزود: پروژه های دکل های دیجیتال، دکل های تلفن همراه، راه های ارتباطی و پروژه های عمرانی انجام شده توسط دهیاری ها از جمله پروژه های افتتاح شده است.

پوشش اینترنت و راه های ارتباطی جرگلان توسط فرمانداری در حال پیگیری است

بخشدار جرگلان در ادامه اظهار کرد: موضوع پوشش اینترنت بخش محروم جرگلان، به ویژه روستای بچه دره بزرگترین روستای دهستان حصارچه در حال پیگیری توسط فرماندار شهرستان است که امیدواریم این موضوع سریع تر به نتیجه برسد.

وی با اشاره به تخریب راه های جرگلان در سیل های فروردین و اردیبهشت سال جاری خاطر نشان کرد: اداره کل راهداری استان در حال مرمت و بازسازی راه های آسیب دیده منطقه جرگلان است که به دلیل کمبود اعتبارات ، روند بازسازی کند ا.ست

نجاهی از برگزاری مناقصه برای روکش آسفالت گرم منطقه جرگلان خبر داد و افزود: در این مناقصه ۶کیلومتر روکش آسفالت گرم در نظر گرفته شده است که ۳کیلومتر آن از دو راهی گرکز تا سرخ چشمه و ۳کیلومتر دیگر نیز از تخته باغلق به سمت منطقه جرگلان تا پایان اسفندماه اجرا می شود.

بخشدار جرگلان با اشاره به اجرای پروژه راه گلستان به منطقه جرگلان خاطر نشان کرد: این پروژه با ردیف اعتباری شهرستانی و استانی در حال انجام می باشد که این پروژه با کندی در حال اجراست.

وی در تشریح این پروژه گفت: این پروژه قازان قایه و مراوه تپه را به دهستان حصارچه منطقه جرگلان متصل می کند که به عنوان رینگ سوم شمال به خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

نجاهی یادآور شد: قول می دهیم برای سهولت دسترسی ساکنین روستای بچه دره ،اشتوت و ایرقایه راه های آنتی به پروژه گلستان – جرگلان احداث کنیم.

بخشدار جرگلان تصریح کرد: با توجه به سند توسعه روستای بچه دره دبیرستان دوره اول و دوم پسرانه در این روستا احداث می شود.

نجاهی گفت: مردم منطقه جرگلان در روز ۲اسفند با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر با ارمان های والای امام ،انقلاب و رهبری تجدید پیمان می کنند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان