شما اینجا هستید

اخبار » مبلغان با استفاده از فضای مجازی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در ماه رمضان امسال تبلیغ چهره به چهره به دلیل حفظ سلامت مردم ممکن نیست از مبلغان خواست با استفاده از فضای مجازی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

به گزارش انتهاج، حجت‌الاسلام علی خادمی در نشست با نخبگان و اعضای هیئت اندیشه‌ورز تبلیغ این استان که با موضوع شیوه‌های اعزام ماه مبارک رمضان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به ابلاغیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا، اماکن مذهبی غیرفعال هستند و درصورتی‌که شرایط تا ماه مبارک رمضان عادی نشود، حضور مبلغان دینی از قم و مشهد برای برگزاری اجتماعات مذهبی در شهرها و روستاهای استان غیرممکن است؛ لذا لازم است در پی اجرای طرح‌های جایگزین همانند استفاده از فضای مجازی باشیم تا بتوانیم بخشی از ظرفیت‌های سال‌های گذشته را فعال نگه‌داریم.

وی حضور مبلغان برجسته استانی در رسانه استانی و استفاده از ظرفیت رسانه استانی برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از وجود مبلغان نخبه و سخنرانان توانمند بومی، بهترین شیوه برای اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همچنین از اعزام تیمی جهادی متشکل از مبلغین بومی، جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و نیز رایزنی با خیرین برای دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان، با رعایت مسائل بهداشتی و نیز بهره‌برداری از فرصت فضای مجازی، به روستاها و مناطق محروم استان خبر داد.

حجت‌الاسلام خادمی تأکید کرد: در ماه مبارک رمضان امسال باوجود بیماری کرونا، باید تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و نگذاریم کارهای فرهنگی و دینی روی زمین بماند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان