شما اینجا هستید

اجتماعی » فعالیت ۵۰ درصد سمن های مردم نهاد در استان زنجان

زنجان – مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان، از وجود ۳۱۸ سمن در استان زنجان خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ درصد از سمن‌های مردم نهاد در استان فعال هستند.

به گزارش انتهاج، مسیح‌الله سلطانی در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، با اشاره به وجود ۳۱۸ سمن در استان زنجان، اظهار کرد : این سمن‌ها به عنوان گروه‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه بسیار موثر هستند.

وی با اشاره به اینکه تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی برای توانمندسازی سمن‌ها یکی از ضرورت‌های مهم است، افزود: از سال گذشته بیش از ۱۵ سازمان مردم‌نهاد با استانداری زنجان در اجرای برنامه‌های مختلف همکاری لازم را کردند.

وی بر کیفی سازی دوره‌های آموزشی سمن‌ها تاکید و خاطر نشان کرد: هدف دولت تقویت سمن‌های مردم نهاد است تا بتوانند دولت را در اجرای برنامه‌های مختلف یاری کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، تصریح کرد: تعداد تشکل‌های مردم نهاد در استان زنجان از ۱۴۲ مورد به ۳۱۸ مورد سمن رسیده که شاهد رشد سمن‌ها در استان هستیم.

سلطانی گفت: سمن‌های مردم نهاد در استان بیشتر در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و محیط زیست بسیار فعال هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان