شما اینجا هستید

اخبار » عرضه ۱۰ هزار عنوان کتاب در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان

رفسنجان – رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان از عرضه ۱۰ هزار عنوان کتاب در پنجمین نمایشگاه کتاب دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان خبر داد.

به گزارش انتهاج، ثریا خاندانی در حاشیه مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، بیش از ده هزار عنوان کتاب در موضوعات تخصصی دانشگاهی، عمومی، کودک و نوجوان و کمک آموزشی در محل سالن شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر در معرض دید دانشجویان و علاقمندان به حوزه کتاب قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در قالب ده غرفه تا روز پنجشنبه ۱۴ آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۸ در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد، اظهار کرد: کتاب های این نمایشگاه به صورت ۵۰ درصد تخفیف به دانشجویان عرضه می شوند.

وی افزود: برگزاری چهار نشست علمی و فرهنگی و در زمینه های مختلف، تئاتر، مسابقات کتابخوانی و پخش موسیقی زنده از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

گفتنی است در این نمایشگاه که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برپا شده است، بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف تخصصی و عمومی در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در معرض دید دانشجویان و علاقمندان قرار گرفته است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان