شما اینجا هستید

اجتماعی » ضرورت همکاری بیشتر در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی یزد

به گزارش انتهاج،سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد با بیان اینکه با تعامل خوب نیروی انتظامی و  دستگاه‌ها شاهد وضعیت امنیت در استان هستیم افزود: درخصوص پیشگیری از سرقت ۱۵ دستگاه مسوول هستند که باید با برگزاری کمیسیون‌های پیشگیری و به کارگیری سایر دستگاه‌های ذیربط اقدامات موثری را  انجام داد.

وی بر ضرورت ساماندهی و جمع‌آوری معتادان و راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶تاکید و اظهار کرد: پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز، مبارزه با سارقان حرفه‌ای و قاچاقچیان موادمخدر و ارتقاء امنیت کویر در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی یزد با تاکید بر لزوم توجه به معیشت کارکنان پلیس و رفع مشکلات آنها به خصوص تامین مسکن خاطرن شان کرد: لازم است تدابیر لازم برای رفع مشکلات معیشتی ماموران پلیس اندیشه  شود.

بهدانی‌فرد با بیان این که طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حال اجراست افزود: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، مزاحمت، بی‌حجابی و غیره در دستور کار پلیس قرار دارد که لازم است دیگر سازمان ها و ادارات برای کمک به ساماندهی این حوزه وارد عمل شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان