شما اینجا هستید

اخبار » صلح و سازش در پرونده ۱۷ هزار دلاری در یکی از شعب شوراهای حل اختلاف شهرستان یزد

به گزارش انتهاج، محمد رضا حداد اظهار داشت: موضوع پرونده اختلاف بین سهامداران یک شرکت در شهرستان یزد و کشور چین که این اختلاف قریب به ۴ سال در مرجع قضایی مطرح شده بود.
وی افزود: پس از ارجاع پرونده به شعبه ۲۵ ویژه صنایع و معادن شورا‌های حل اختلاف و با فراهم شدن برقراری ارتباط از طریق ویدئوکنفرانس با اصحاب دعوی در کشور چین ، در نهایت با همت و تلاش اعضاء این شعبه، اختلاف چند ساله به صلح و سازش منتهی شد.
این مقام قضایی اظهار داشت : شورا‌های حل اختلاف ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به دستگاه قضایی در اجرای برنامه‌های تحولی قوه قضاییه بوده و خواهد بود.
حداد افزود: شعبه ویژه صنایع و معادن با هدف تسهیل جهت حل و فصل اختلافات مالی فیمابین صاحبان صنایع تولیدی،معدنی ،بازرگانی و … و ایجاد صلح و سازش تشکیل گردیده است.
وی اضافه کرد: این شورا توانسته با همت و جدیت خود در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری بنام سال جهش تولید نام گذاری شده اقدامات خوبی را در جهت حمایت از تولید و تولیدکنندگان بردارد.
شایان ذکر است باتوجه به تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر نگاه فناورانه در بخش های مختلف قوه قضائیه و تلاش های مستمر معاونت آمار و فناوری اصلاعات دادگستری کل استان خوشبختانه با فراهم شدن زیرساخت های لازم در شوراهای حل اختلاف استان ، انجام دادرسی ها بصورت الکترونیکی و بدون استفاده از کاغذ و تشکیل پرونده فیزیکی و از طریق برقراری ارتباط بصورت ویدئو کنفرانس شروع شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان