شما اینجا هستید

اخبار » شرکت ۷۲۳ زائر در طرح کشوری زائران رضوی

مشهد – مدیرکل امور اجتماعی سازمان اوقاف گفت: امسال ۷۲۳ زائر در طرح کشوری زائران رضوی شرکت کردند که از این تعداد ۲۸۴ زائر مرد و ۴۳۹ زائر زن بودند.

به گزارش انتهاج، رضا معمدی مقدم در اختتامیه طرح زائران رضوی، با اشاره به اینکه اداره کل اجتماعی هرسال هفت طرح اجتماعی را با همکاری استان‌ها از محل موقوفات مرتبط به اجرا درمی‌آورد، گفت: این هفت طرح شامل طرح‌های دست‌های مهربانی (کمک به فقرا و مستمندان)، مهر تحصیلی (ویژه دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل)، مهر تندرستی (ویژه دارو، درمان و بهداشت)، پیوند آسمانی (تهیه جهیزیه)، شمیم حسینی (کمک به هیئات مذهبی برای تعمیم شعائر به جغرافیای ایران اسلامی)، زائران حسینی (اعزام زائران اولی‌ها به عتبات عالیات) و زائران حرم رضوی است.

وی ضمن اشاره به طرح زائران حرم رضوی، اظهار کرد: هفتمین دوره طرح زائران رضوی در دو مرحله که در ۲۷ آبان و چهارم تا هفتم آذرماه در تقویم سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت شده است، اجرا شد.

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات سامانه جامع موقوفات، ۷۳۰ نیت برای کمک به زوار امام رضا (ع) داریم، افزود: مدعوین زائر اولی‌ها و یا کسانی که در ۱۵ سال اخیر توفیق زیارت نداشتند، شامل خدام ثابت و افتخاری مساجد و بقاع متبرکه بودند و امسال دانشجویان دانشگاه‌های علوم قرآنی را نیز در این سبد قرار دادیم. در مجموع ۲۸۴ زائر مرد و ۴۳۹ زائر زن در این طرح شرکت کردند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان