شما اینجا هستید

اخبار » اولویت توزیع اعتبارات امسال تکمیل طرح های نیمه تمام است

قرچک – معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: اولویت توزیع اعتبارات امسال تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد است.

به گزارش انتهاج، شهرام عدالتی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قرچک اظهار داشت: تجهیز دستگاههای اجرایی، تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد و دیون دار در راستای توسعه متوازن برنامه ششم توسعه در اولویت توزیع اعتبارات امسال قرار گرفته اند.

وی افزود: مدیران باید تلاش کنند که یک ریال از بودجه شهرستان برگشت داده نشود زیرا برگشت اعتبار به معنی این است که نسبت به توسعه شهرستان بی توجهی شده است.

وی خاطر نشان کرد: امسال تلاش شده که بودجه برای پروژه جدید تعریف نشود و کل اعتبار بر اساس ادامه برای ساماندهی پروژه های قبل باشد.

عدالتی با بیان اینکه بودجه امسال مطابق پروژه های ملی و استانی تعریف شده است، یادآور شد: امیدواریم در سال جاری بودجه خوبی از سوی دولت تزریق شود و در همین راستا در تلاش هستیم که امسال تخصیص صد درصدی بودجه را داشته باشیم و بنا بر وعده های مساعد وضعیت نسبت به سالیان گذشته مطلوب تر باشد.

وی با اشاره به گلایه برخی از دستگاه ها در خصوص کم بودن بودجه این گلایه ها را کاملا به جا دانست و تصریح کرد: این واقعیتی است که در تمام شهرستانهای کشور وجود دارد و امیدواریم در آینده نزدیک ترتیبی اتخاذ شود تا دستگاه ها با کمک و مشورت فرمانداری ها بودجه پیشنهادی خود را ارئه دهند.

وی اولویت بندی را یکی از نکات مهم حل مشکلات شهرستان دانست و گفت: که برنامه ریزی بر اساس حل مشکلات در حوزه های موجود صورت گرفته است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان