شما اینجا هستید

اخبار » سهم خراسان شمالی از برداشت یک میلیارد یورو مشخص شود

منتخب مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواستار مشخص شدن برنامه‌های دولت برای هزینه کرد یک میلیارد یورو برداشت‌شده از صندوق توسعه ملی شد و گفت: همچنین سهم استان در اقشار محروم و نیازمند نیز تعیین شود.

به گزارش انتهاج، سید محمد پاکمهر در نشست با مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بر پیگیری افزایش بودجه کمیته امداد و مطالبات مردمی در مجلس تأکید و اظهار کرد:  در مجلس شورای اسلامی بازوی کمکی خوبی برای امداد در کمیسسون برنامه و بودجه  و جذب اعتبارت این نهاد حمایتی خواهیم بود.

وی همچنین از پیگیری هدف‌گذاری رشد استان در شاخصه‌های ارزیابی نیز به نحو مطلوبی در مجلس یازدهم خبر داد.

منتخب مردم بجنورد٬ گرمه و جاجرم٬ مانه و سملقان و راز و جرگلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و عملکرد کمیته امداد را در سال ۹۸ مطلوب ارزیابی کرد و افزود: به‌عنوان بازوی کمکی در کنار کمیته امداد حضور خواهم داشت و رابطه تعاملی و حمایتی را از اصول کاری می‌دانم و باید در خدمتگزاری به مردم بیشترین جهش را داشته باشیم.

وی  یکی از چالش‌های پیش روی دنیا و کشور را بحث بیماری کرونا و تأثیرات آن در عرصه اجتماعی و اقتصادی مردم عنوان کرد و گفت: وضعیت کرونا به‌زودی به اتمام نمی‌رسد و بر این اساس شما باید در کمیته امداد ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی و تأمین مایحتاج بهداشتی مددجویان ازجمله ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده از ظرفیت کارگاه‌های تولیدی خود در بهبود فرآیند خدمت‌رسانی استفاده کنید.

منتخب مردم بجنورد٬ گرمه و جاجرم٬ مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس یازدهم همچنین به فعال شدن حوزه بهداشت و درمان و تمرکز در اجرای برنامه‌های استانی در کنار برنامه‌های محوری ابلاغی در کشور تأکید کرد و خواستار شناسایی و تجمیع مددجویان مبتلابه بیماری کرونا و بهبودیافتگان آن برای تأمین ماسک و کمک به تأمین تغذیه مناسب در قالب ارائه سبد غذایی شد.

پاکمهر به برداشت یک میلیارد یوریی از صندوق توسعه ملی برای مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ما در مجلس یازدهم به برنامه‌های دولت برای هزینه کرد یک میلیارد یورو برداشت‌شده از صندوق توسعه ملی ورود پیدا خواهیم کرد و البته سهم استان در اقشار محروم و نیازمند را بررسی می‌کنیم.

وی در انتها بیان کرد: باید اقدامات زیر بنایی به محرومین در حمایت از محرومین ارائه شود و به‌صورت جدی درزمینهٔ های خوداشتغالی، خودکفایی و مسکن ورود پیدا کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان