شما اینجا هستید

اخبار » ساماندهی ۵۲ هزار دانش آموز بسیجی در قالب طرح های جهادی

سنندج – مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از ساماندهی ۵۲ هزار دانش آموز بسیجی در قالب طرح های جهادی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش انتهاج ، رشید قربانی در دیدار با تعدادی از دانش آموزان بسیجی کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی نباید خود را محدود کند و باید در کنترل و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی نیز وارد عمل شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز ۲۷ هزار دانش آموز بسیجی در فعالیت های آبادانی طرح های جهادی حضور داشتند، افزود: بسیج دانش‌آموزی نهادی سازمان‌ یافته است که اهداف خود را به خوبی پیش می‌برد.

وی خاطر نشان کرد : رشد معرفت دینی و بصیرت سیاسی مهمترین سیاستی است که در بسیج دانش‌آموزی مورد تاکید است و در این راستا کلاس‌های متعددی برگزار شده است.

رئیس سازمان دانش آموزی کردستان نیز در این دیدار اظهار کرد : واگذاری مسئولیت‌ها به دانش‌آموزان در واقع آماده کردن آنها برای مسئولیت پذیری در آینده است.

اصغر عبدی‌فر یادآور شد: به دنبال کیفی سازی فعالیت‌ها بوده‌ایم و در این راستا دوره آموزش مربیان، طرح هجرت برای زیباسازی، اردوی فصل رویش با مشارکت ۳۷ هزار نفر و اعزام بیش از سه هزار نفر به مناطق جنگی برگزار شده است.

وی اجرای برنامه در ۹۳۰ واحد بسیج دانش آموزی، راهیابی ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان بسیجی به دانشگاه و اعزام هفت‌هزار نفر در پاییز به یادمان‌های غرب کشور و دو هزار نفر به یادمان‌های جنوب در فصل زمستان را از دیگر فعالیت‌های اجرا شده یا در دست اجرا عنوان کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان