شما اینجا هستید

اخبار » افزایش ۱۵۸ درصدی کشفیات جرائم اقتصادی در قم

قم – فرمانده انتظامی استان قم از افزایش ۱۵۸ درصدی کشف جرائم اقتصادی در فضای سایبری خبر داد.

به گزارش انتهاج ، سردار غلامرضا آقاخانی گفت: دستگیری مجرمین در فضای مجازی ۴۳۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی افزود : بیشترین جرائم فضای مجازی در قم در حوزه اقتصادی است که در این مدت ۴۵۱ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه از افزایش ۳۷ درصدی کشف مواد مخدر طی امسال در قم خبر داد و گفت: طی این مدت نزدیک به پنج تن مواد مخدر کشف و ۲۴ باند مواد مخدر متلاشی شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۳ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر ۱۱ درصد و دستگیری معتادین نیز ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه قم در کشور در زمینه افزایش سرقت رتبه بیست و هشتم را کسب کرده است، افزود:‌ طی هفت ماهه نخست امسال سرقت‌های مهم در سطح استان یک درصد و سرقت‌های کلان نیز سه درصد افزایش داشته است اما با انجام اقدامات بسیار انتظار منفی شدن سرقت در ماه‌های آینده را داریم.

سردار آقاخانی با اشاره به اجرای طرح‌های میدانی و عملیاتی به ویژه دستگیری سارقین در گردش، افزود: طی مهرماه سرقت در استان قم کاهش ۱۹ درصدی و کشفیات نیز افزایش ۱۴ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی استان قم در خصوص مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی نیز تصریح کرد:‌ طرح رعد با هدف مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله جلوگیری از فعالیت سفره‌خانه‌ها و قهوه خانه‌های غیر مجاز اجرا شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان