شما اینجا هستید

اخبار » رسانه ها زمینه حضور مردم در انتخابات را فراهم کنند

یزد- استاندار یزد در آیین اختتامیه جشنواره رسانه های استان یزد گفت: از مطبوعات و رسانه‌های ارتباط جمعی انتظار است که زمینه حضور و مشارکت مردم در این عرصه انتخابات را بیشتر فراهم کنند.

به گزارش انتهاج، محمد علی طالبی گفت: ممکن است برخی ها گله مندی هایی در مورد رد صلاحیت نامزدها داشته باشند، در شرایطی به سر می بریم، شاید فضای مورد انتظار تا حدودی دچار خدشه شده باشد، اما اگر نگاه کنیم امروز با ضرورت ها و الزاماتی مواجه هستیم همه به این نتیجه می رسیم که حضور و مشارکت بیشتر مردم از جمله الزاماتی است که می تواند کشور را در مقابل توطئه های دشمنان بیمه کند.

استاندار یزد ادامه داد: حضور مردم پشتوانه خیلی خوبی برای مجلست اثیرگذار و قوی است و رسانه ها به عنوان یکی از گروه‌های مرجع جامعه و با توجه به اینکه ابزار حضور مشارکت مردم را در اختیار دارند می تواند به آگاه سازی جامعه ، ایجاد شور انتخاباتی ، شفاف سازی فضای جامعه و اطلاع رسانی برنامه های نامزدهای انتخابات کمک کنند .

وی در ادامه اضافه‌کرد: برگزاری جشنواره ها به رشد هرچه بهتر تولیدات رسانه ای در استان کمک می کند ، امیدواریم این جشنواره موجب ارتقای سطح رسانه های استان در کشور شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان