شما اینجا هستید

اخبار » اولین جشنواره دانش آموزی قرآن و عترت در شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش انتهاج اولین جشنواره قران و عترت
در دو مرحله ( آوا و پژوهشی) با حضور ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر از بین ۱۳۰ مدرسه در سطح شهرستان پردیس برگزار شد.

منتخبین جشنواره مذکور بعد از مرحله شهرستانی، نیمه اول اسفند ماه سال جاری برای برگزاری مسابقات استانی معرفی خواهند شد.

کورش گلریز شهردار پردیس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کانون قرآن و عترت بمناسبت دهه فجر افتتاح و بهره برداری شد گفت : با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس اولین جشنواره قرآن و عترت را امروز برگزار کردیم.

وی بیان کرد : جشنواره در دو مرحله اختصاصی پسران و دختران برگزار می شودو منتخبین بعد از مرحله شهرستانی در نیمه اول اسفند ماه سال جاری به استان معرفی خواهند شد.

کورش گلریز با اشاره به اینکه جشنواره قرآن و عترت از اولین فعالیتهای مذکر قرآن و عترت بعد از افتتاح است تصریح کرد : کانون قرآن و عترت شهرداری پردیس آمادگی پوشش ۳۰۰ هنرجو با ۱۲ کلاس در هر شیفت را دارد و امیدواریم شهروندان و جوانان و نوجوانان از این پتانسیل به نحو احسن استفاده کنند.

شهردار پردیس خاطر نشان کرد : علاوه بر اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس ارگانهای دیگر شهرستان نیز می توانند از کانون قرآن و عترت شهرداری برای برگزاری کلاسهای آموزشی و آزمونهای مربوطه استفاده کنند.

فعالیت های این جشنواره در دو سبک شامل آوا که زمینه حفظ و قرائت قرآن، مداحی و اذان، و قسمت پژوهشی است که آزمونهای کتبی نیز شامل انشای نماز، پیام قرآنی ، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه را در بر می گیرد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان