شما اینجا هستید

اخبار » رتبه سوم آبفای یزد در سومین جشنواره ی سراسری ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق

یزد- شرکت آبفای استان یزد، در سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور موفق به کسب رتبه سوم در بخش ارتباطات درون سازمانی با همکار شد.
به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد: سوی صدیقه ببران مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی و رییس ستاد برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های صنعت آب و برق، در لوحی صادره از سیاوش پاکدل سرپرست روابط عمومی شرکت آبفای استانی یزد تقدیر و تشکر کرد.
در متن لوح زیر آمده است: سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق ، فرصتی است که تلاش های همکاران ما در روابط عمومی های صنعت را به منصه ظهور رساند و عملکرد آنان را در معرض داوری اساتید نامدار این حوزه قرار داد.

جشنواره ای که امید است نوید بخش آینه ای روشن برای کیهن اسلامی عزیزمان باشد و اثار آن بتواند نقشه راه و معیار روشنی برای عملکرد آینده روابط عمومی های صنعت ترسیم نماید.
تلاش مجدانه و موثر شما و کسب مقام سوم در رشته ارتباطات درون سازمانی را در این جشنواره ارج می نهم و امیدوارم در ادامه این مسیر شاهد ارتقای روز افزون عملکرد روابط عمومی های وزارت نیرو در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان