شما اینجا هستید

اخبار » دولت وعده‌های سفر گذشته خود را هم اجرایی کند کار بزرگی کرده
دولت وعده‌های سفر گذشته خود را هم اجرایی کند کار بزرگی کرده

بجنورد| دولت وعده‌های سفر گذشته خود را هم اجرایی کند کار بزرگی کرده است نماینده ۵ شهرستان خراسان‌شمالی گفت: دولت با اجرایی کردن مصوبات و وعده‌های سفر گذشته خود اعتماد از دست رفته مردم نسبت به خود را جلب کند. – اخبار استانها – علی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به خراسان شمالی اظهار داشت: دولت اگر بتواند تنها وعده‌های چهار سال گذشته خود را که برخی نیمه کاره و برخی حتی اجرایی هم نشده‌اند عملی کند، کار بزرگی کرده است.
نماینده مردم بیرجند در مجلس: “نوبخت” به قول‌های خود عمل نمی‌کندگلایه یک نماینده مجلس از بی‌صداقتی دولت؛ «حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گوشت و برخی اقلام غیرقانونی است»یک نماینده مجلس: دلخوشی به “اینستکس” اشتباه راهبردی استوی در ادامه افزود: پروژه‌هایی نظیر چهار بانده کردن جاده جنگل گستان به بجنورد و فاز ۲ پتروشیمی از جمله پروژه‌هایی هستند که از اهمیت بالایی برخوردار هستند اما هنوز مراحل اجرایی شدن آن تکمیل نشده است.
قربانی تصریح کرد: دولت در کنار وعده‌های گذشته خود اگر بتواند برخی پروژه‌های اولویت دار متناسب با منابع درآمد‌ها انجام..

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از تسنیم علی قربانی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به خراسان شمالی اظهار داشت: دولت اگر بتواند تنها وعده‌های چهار سال گذشته خود را که برخی نیمه کاره و برخی حتی اجرایی هم نشده‌اند عملی کند، کار بزرگی کرده است.

نماینده مردم بیرجند در مجلس: “نوبخت” به قول‌های خود عمل نمی‌کندگلایه یک نماینده مجلس از بی‌صداقتی دولت؛ «حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گوشت و برخی اقلام غیرقانونی است»یک نماینده مجلس: دلخوشی به “اینستکس” اشتباه راهبردی است

وی در ادامه افزود: پروژه‌هایی نظیر چهار بانده کردن جاده جنگل گستان به بجنورد و فاز ۲ پتروشیمی از جمله پروژه‌هایی هستند که از اهمیت بالایی برخوردار هستند اما هنوز مراحل اجرایی شدن آن تکمیل نشده است.

قربانی تصریح کرد: دولت در کنار وعده‌های گذشته خود اگر بتواند برخی پروژه‌های اولویت دار متناسب با منابع درآمد‌ها انجام دهد، شرایط بهتر می‌شود.

نماینده ۵ شهرستان خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه دولت باید اعتماد مردم استان را جلب کند، افزود: انتظار ما از دولتمردان این است که اگر پروژه‌ای را نمی‌توانند انجام دهند مستقیم به مردم بگویند که در توانمان نیست فلان پروژه را تکمیل کنیم. همچنین یکی از بزرگترین مشکلات ما در کشور آسیب دیدن اعتماد مردم نسبت به دولت است. ‌

انتهای پیام/ز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان