شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری ۱۷ نفر در باند سواستفاده مالی شهرداری پاکدشت

پاکدشت – دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت از انهدام یک باند سوء استفاده مالی و اخذ رشوه در شهرداری این شهر خبر داد و گفت: تاکنون ۱۷ نفر از جمله رییس و یک عضو شورای شهر پاکدشت، بازداشت شدند.

به گزارش انتهاج، رحیم علیشپور با اشاره به انهدام یک باند ارتشا در شهرداری و شورای شهر پاکدشت، اظهار کرد: تاکنون ۱۷ نفر در این پرونده دستگیر شدند، که همه این افراد به اتهام سو استفاده‌های مالی، اخذ رشوه و واسطه گری در اخذ رشوه تفهیم اتهام شدند و قرار تأمین بازداشت موقت برای همه این افراد صادر شده و در بازداشت هستند.

وی افزود: بازداشت شدگان از ۲ نفر از اعضای شورای شهر پاکدشت شامل رئیس شورای شهر و یک عضو شورا، ۱۳ نفر از کارمندان شهرداری و پلیس ساختمانی و ۲ نفر از افرادی که از بیرون همکاری داشتند، است، البته تحقیقات همچنان ادامه دارد و ممکن است، تعداد بازداشت شدگان افزایش یابد.

علیشپور خاطر نشان کرد: حدود ۴۰۰ نفر اعلام کردند، که حاضرند، در خصوص این پرونده مراجعه کرده و با دستگاه قضا همکاری کنند و تاکنون تحقیقات خوبی در پرونده به عمل آمده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان