شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری چند نفر در رابطه با سقوط هواپیمای اوکراینی

گرگان – معاون فرهنگی قوه قضاییه از دستگیری چند نفر در رابطه با سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی در دستگاه قضایی و دادسرای نظامی در دست بررسی است.

به گزارش انتهاج، حجت الاسلام هادی صادقی در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در گرگان اظهار کرد: احتمال تاثیر جنگ الکترونیک آمریکا در بروز این حادثه و در نتیجه اشتباه مامور سامانه پدافند وجود دارد که بررسی برای کشف دقیق عوامل آن ادامه دارد.

وی در ادامه به ویژگی های سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: این شهید، مطیع محض ولایت فقیه و فرمانده ای کاربلد و متخصص بود که با تکیه بر تفکر جهادی و حرکت در مسیر الهی توفیقات بی‌شماری برای کشور و جبهه مقاومت به‌دست آورد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه افزود: نحوه جنایت دولت تروریست آمریکا در شهادت این فرمانده سلحشور سبب شد تا با حضور بی سابقه میلیونی در تشییع جنازه، یک افتخار بزرگ برای این شهید و ملت های منطقه حاصل شود و جبهه مقاومت هویت و جان تازه ای بگیرد.

وی افزود: حضور مقتدرانه سردار سلیمانی در منطقه سبب شد تا رژیم اشغالگر صیهونیستی در برابر کوچکترین حرکت گروه‌های جهادی حالت دفاعی قرار بگیرد و حتی از رویای مقابله و حمله به این گروه های کوچک و کشورهای منطقه هراسان و بیمناک شود.

۱۸ میلیون پرونده در دستگاه قضایی کشور

معاون فرهنگی قوه قضاییه در ادامه گفت: ۱۸ میلیون پرونده در دستگاه قضایی کشور زیبنده کشور نیست و ۴۰۰ هزار پرونده آن در گلستان است که باید در جهت کاهش ورودی پرونده ها تلاش کرد.

صادقی خاطر نشان کرد: طرح هر مسجد یک حقوقدان باید به گونه ای اجرا شود و هشدارهای لازم به مردم ارائه شده و علاوه بر مشاوره جمعی مشاوره فردی هم داده شود.

صادقی با بیان اینکه شیوه اجرایی این طرح ابلاغ شده است، یادآور شد: گلستان در طرح هر مسجد یک حقوقدان فعال بوده و امیدواریم در این امر پیشتاز هم باشد.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان