شما اینجا هستید

اخبار » دستورصریح وزیربهداشت و درمان در خصوص تکمیل وتجهیز بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق

یزد-فرماندار شهرستان بافق به همراه نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدارو گفتگو کردند.

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ سید مهدی طلائی مقدم در دیدار با دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان با اشاره به احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی حضرت ولیعصر(عج) بافق و همچنین ضرورت تسریع در تکمیل و راه اندازی این مرکز درمانی شهرستان بافق گفت: با توجه به توسعه شهرستان بافق و موقعیت جغرافیایی منطقه، عملیات احداث این بیمارستان با کمک و منابع خیری از سال ۹۴ شروع شد.
فرماندار بافق، پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصدی بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق را یادآور شد و تاکید کرد: به منظور تکمیل، تجهیز و راه اندازی این مرکز درمانی نیاز به تامین و تخصیص اعتبار لازم از سوی وزارتخانه می باشد تا گام بزرگی در راستای تحقق اهداف و محور بهداشت و درمان سند توسعه شهرستان بافق برداشته شود.
در پایان این دیدار، وزیر بهداشت و درمان ضمن قرائت نامه و درخواست استاندار یزد، نماینده مردم حوزه مهریز در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بافق، خطاب به دکتر “کامل تقوی نژاد” معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و دکتر “قاسم جان بابایی” معاون درمان خود در هامش نامه دستور اقدام در خصوص تامین اعتبار لازم جهت تکمیل و تجهیز بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق را صادر کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان