شما اینجا هستید

اخبار » دانش‌آموزان یک مدرسه در بجنورد دچار گازگرفتگی شدند

بجنورد – مدیرعامل آتش نشانی بجنورد از گاز گرفتگی شماری از دانش‌آموزان یکی از مدارس شهر بجنورد در صبح روز شنبه، خبر داد.

به گزارش انتهاج، مجید گریوانی گفت: حادثه گازگرفتگی، از یک کلاس درس در دبیرستان پسرانه امام حسین (ع) گزارش شد که در این حادثه، سه دانش‌آموز برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

وی اظهار کرد: چند نفر از دانش آموزان هم که حال ناخوشی داشتند، در محل به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند.

وی علت انتشار گاز مونوکسید کربن در فضای کلاس را، نقص در اتصالات لوله بخاری و رعایت نشدن نکات ایمنی عنوان کرد و افزود: در بررسی های انجام شده از سایر کلاس های مدرسه، متاسفانه در اغلب کلاس ها نقص و ایراد ایمنی در تجهیزات گرمایشی مشاهده شد.

گریوانی با اشاره به اینکه در این زمینه هشدارها و توصیه های لازم به مسوولان مدرسه داده شد، خاطرنشان کرد: از مدیران مدارس انتظار می رود مراقبت های لازم را از سامانه گرمایش کلاس های درس داشته باشند تا از بروز حادثه جلوگیری شود.

گفتنی است هشتم آذرماه جاری هم چهار دانش‌آموز بجنوردی هنگام شرکت در همایش کنکور زیست شناسی، دچار گازگرفتگی خفیف شده بودند.

همچنین اوایل ماه جاری، ۱۴ نفر از دانش‌آموزان دوره ابتدایی در روستای دهنه اجاق بخش بام و صفی‌آباد شهرستان اسفراین دچار گازگرفتگی شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان