شما اینجا هستید

اخبار » خدمات اینترنتی سجام؛ مردم در دفاتر پیشخوان تجمع نکنند

به گزارش انتهاج، محمدرضا پاکدل با بیان نصب نرخ خدمات دفاتر پیشخوان و ای سی تی روستایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده عدم رعایت نرخ مصوب با شماره ۱۹۵ تماس گرفته و شکایت خود را ارائه دهند.

وی تأکید کرد: سامانه nobat.epishkhan.ir و اپلیکیشن مربوطه برای این نوبت آنلاین در اختیار مردم است تا برای نوبت گرفتن در دفاتر خدمات پیشخوان تجمع نکنند.

مدیر کل اقتصاد و دارایی یزد گفت: احراز هویت اکثر سهامداران به صورت غیرحضوری و الکترونیکی فراهم است؛ اما برای احراز هویت سهامداران زیر ۱۸ سال، ولی یا قیم آنها باید پس از ثبت نام غیرحضوری آنها در سامانه سجام و اخذ کد پیگیری، به مراکز احراز هویت حضوری نظیر دفاتر پیشخوان دولت، کارگزاری های بازار سرمایه و شعب منتخب سیستم بانکی مراجعه کنند.

علی نمازی اظهار داشت: با توجه به ترافیک جمعیت در دفاتر پیشخوان به دلیل ثبت نام بورس و سجام، از مردم می‌خواهیم به صورت غیرحضوری و از طریق تلفن همراه و سایر امکانات الکترونیکی در دسترس در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهند.

نمازی ادامه داد: با موافقت ستاد کرونای استان یزد، دفاتر پیشخوان و ای سی تی روستایی از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ صرفا با نوبت دهی آنلاین برای احراز هویت سجام می‌پردازند.

وی با بیان اینکه سهامداران برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام در سامانه سجام می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۵۶۹ سازمان بورس اقدام کنند، اظهار داشت: همچنین فرآیند ۱۳ مرحله ای ثبت‌نام و احراز هویت دارندگان غیرمستقیم سهام در سامانه سجام وجود دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان