شما اینجا هستید

اجتماعی » حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی در پایگاه خبری انتهاج

بجنورد – به گزارش انتهاج ؛ سیاوش وحدت در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار صورت گرفت، ضمن تبریک روز خبرنگار، به نقش آفرینی و ظرفیت رسانه ها در پیشرفت صنایع کوچک تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی با خبرنگاران استان روابط سازنده ای دارد، تصریح کرد: خبرنگاران خراسان شمالی در طول سال عملکرد قابل تقدیری داشته اند و امیدواریم با تکیه بر این پتانسیل بتوانیم شاهد پیشرفت صنایع کوچک در استان باشیم .

 

در شرایط کنونی،صنایع کوچک نقش کلیدی در تولید و اشتغالزایی دارد

مدیر مسئول پایگاه خبری انتهاج ضمن قدردانی از حضور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی با اشاره به اینکه ایجاد و تاسیس صنایع کوچک بیشتر در توان عموم است تا صنایع بزرگ ، خاطرنشان کرد: با حمایت های شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی از صنایع کوچک، شاهد تحولاتی در حوزه اشتغالزایی و تولید استان هستیم.

بهزاد مرادپور تصریح کرد: در صورتی که مدیران صنایع کوچک بتوانند از شرایط تسهیلاتی و مالیاتی بهتری برخوردار شوند شاهد توسعه بیشتر استان خواهیم بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان