شما اینجا هستید

اخبار » حضور باشکوه مردم در عزاداری عاشورای حسینی شهرستان بجنورد

بجنورد – در عزاداری امسال همانند سال های قبل ، همه از زن و مرد و پیر و جوان حضور دارند که این حضور ستودنی است و بیانگر علاقه و عشق مردم نسبت به امام حسین (ع) است.

سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار انتهاج در آیین عزاداری عاشورای حسینی شهرستان بجنورد اظهار کرد: حضور مردم در عزاداری عاشورای حسینی باشکوه تر از هرساله است و در عزاداری امسال همانند سال های قبل ، همه از زن و مرد و پیر و جوان حضور دارند که این حضور ستودنی است و بیانگر علاقه و عشق مردم نسبت به امام حسین (ع) است.

بدری گفت : با همکاری مردم خونگرم و شهید پرور خراسان شمالی هیچ گونه مشکل امنیتی و انتظامی در عاشورا و تاسوعای حسینی امسال نداشتیم و همه ی هیات های مذهبی با شور و شعور حسینی عزاداری نمودند.

لغو روادید اربعین امسال زمینه ساز استقبال باشکوه تر

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد : باتوجه به اینکه امسال روادید برای زائران ایرانی اربعین لغو شده ، این امر زمینه استقبال باشکوه تر برای زیارت اربعین را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: در راستای تامین امنیت زائران اربعین حسینی بر اساس ابلاغ فرماندهی انتظامی کشور برنامه هایی در دست اقدام داریم.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی بیان کرد : امیدواریم همانند سنوات قبل هیچ مسئله امنیتی برای زائران اربعین خراسان شمالی نداشته باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان