شما اینجا هستید

اخبار » ثبت نام ۹۵۰ کاندیدا در استان تهران

تهران – رئیس ستاد انتخابات استان تهران از ثبت نام۹۵۰ کاندیدا در استان تهران خبر داد و گفت: ۸۵۰ نفر مربوط به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر هستند.

به گزارش انتهاج، شکرالله حسن بیگی با حضور در ستاد انتخابات حوزه ورامین ، پیشوا و قرچک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران امروز صبح در شهرستان ورامین برگزار شد ، ما جلساتی داریم برای بررسی روند کار انتخابات که در استان تشکیل می شود و بنا بر ضرورت برخی از جلسات در حوزه های انتخابیه ها در شهرستان ها تشکیل می شود.

وی افزود: تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه ۹۵۰ نفر از داوطلبین در استان تهران ثبت نام کرده‌اند ؛ از این تعداد داوطلبین ۸۵۰ نفر مربوط به حوزه انتخابیه تهران ، ری ، شمیرانات ، پردیس و اسلامشهر بوده است.

وی ادامه داد: در حال آماده سازی برای دوم اسفند ماه امسال هستیم که بتوانیم انتخابات پر شوری را داشته باشیم.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: ۲۷ نفر از داوطلبین مربوط به حوزه انتخابیه ورامین ، پیشوا و قرچک بوده‌اند ، از تعداد ۹۵۰ نفر داوطلبین استان تهران ، ۸۵ درصد مرد و ۱۵ درصد زن بوده‌اند.

معاون سیاسی استانداری تهران افزود: ۴۹ نفر از داوطلبین در سطح استان تهران در حال ثبت نام می باشند و هنوز ثبت نام آنها نهایی نشده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان