شما اینجا هستید

اخبار » ثبت نام ۱۹ نفر برای انتخابات مجلس در حوزه های استان بوشهر

بوشهر – سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر از ثبت نام ۱۹ نفر در حوزه های استان بوشهر در آغازین روز از ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس خبر داد.

به گزارش انتهاج، خسرو دهقانی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹ نفر در این انتخابات نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: استان بوشهر دارای چهار حوزه انتخابیه است که شامل حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، حوزه دشتستان، حوزه دشتی و تنگستان و حوزه کنگان، جم، عسلویه و دیر است.

وی افزود: بیشترین تعداد نامزدهای ثبت‌نام شده در روز نخست مربوط به حوزه بوشهر، گناوه و دیلم با ۹ کاندیدا و کمترین تعداد مربوط به حوزه جنوب استان با دو کاندیدا بوده است.

وی خواستار ثبت‌نام کاندیداها در روزهای نخست ثبت‌نام شد و اظهار کرد: ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات استان بوشهر در فرمانداری‌های بوشهر، دشتستان، دشتی و کنگان و همچنین وزارت کشور انجام می‌شود.

دهقانی با اشاره به اینکه ۱۸ نفر از ثبت نام کنندگان آقا و یک نفر خانم است، خاطرنشان کرد: از این تعداد یک نفر دارای مدرک دکتری، ۱۳ نفر کارشناسی ارشد، چهار نفر دارای مدرک کارشناسی و یک نفر دارای مدرک حوزوی است.

وی بیادآور شد: پنج نفر دارای سن بین ۳۰ تا ۳۵ سال، چهار نفر دارای سن ۴۶ تا ۵۰ سال و شش نفر بین ۵۱ تا ۵۵ سال هستند و سه نفر از این افراد سابقه داوطلبی مجلس را داشته‌اند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان