شما اینجا هستید

آذربايجان غربي » ثبت نام ۱۱۰ نفر داوطلب نمایندگی مجلس در آذربایجان غربی

ارومیه – رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی از ثبت نام ۱۱۰ نفر در ششمین روز از ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ۱۰ حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش انتهاج، علی مصطفوی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ثبت نام ۱۱۰نفر در ششمین روز از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ، گفت: از مجموع این افراد ۱۰۵ نفر آقا و ۵ نفر نیز خانم هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان در ششمین روز، ۵ نفر دارای مدرک لیسانس، ۷۹ نفر کارشناسی ارشد و ۲۴ نفر دکتری و ۲ نیز دارای مدرک حوزوی هستند.

مصطفوی افزود: از این افراد ۱۷ نفر فرهنگی، ۱۴ نفر استاد دانشگاه، ۲۷ نفر کارمند، ۱۴ نفر بازنشسته، ۱۵ نفر شغل آزاد، یک نفر بیکار، یک نفر نماینده مجلس، ۵ نفر پزشک و ۱۱ نفر نیز سایر مشاغل و یک نفر نیز شغل روحانی، یک نفر نظامی و ۳ نفر نیز شغل وکالت یا قضاوت را عهده دار هستند.

وی با بیان اینکه ۳۳ درصد از ثبت نام کنندگان دارای سابقه ایثارگری و ۶ درصد سابقه نمایندگی مجلس هستند، تصریح کرد: ۳۲ درصد نیز دارای سابقه ثبت نام در ادوار گذشته مجلس را دارند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان