شما اینجا هستید

اخبار » تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در استان البرز

کرج – رئیس کل دادگستری استان البرز از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، حسین فاضلی هریکندی در جریان بازدید از از سایت ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (حوزه انتخابیه شهرستان های کرج، فردیس و اشتهارد) در فرمانداری کرج، گفت: تشکیل کارگروه برای رصد فضای مجازی، شعب ویژه برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی در سطح دادگاه ها و دادسراها از دادگاه بدوی تا دادگاه تجدید از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما پیشگیری است که اقدامات متعددی نیز در این زمینه انجام شده است، اظهار کرد: وظایف قوه قضاییه در قبل، هنگام و بعد از برگزاری انتخابات براساس قانون تعریف شده است.

وی افزود: براساس دستور العمل قوه قضاییه در زمینه برگزاری انتخابات، ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان البرز با مسئولیت رییس کل دادگستری استان البرز و دبیری معاون پیشگیری از جرم دادگستری این استان با عضویت تمام دستگاه های اجرایی و نظارتی که در امر انتخابات دخالت دارند، تشکیل شده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: افزون بر این اقداماتی در دادگستری استان البرز مطابق بخشنامه قوه قضاییه با هدف برگزاری انتخاباتی پرشور و به دور هر نوع تخلفات انتخاباتی انجام شده است.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان