شما اینجا هستید

اخبار » تکمیل روند اداری پلاک‌گذاری ماشین آلات کشاورزی

رییس اداره فناوری‌های نوین سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی در تشریح طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی گفت: به زودی پلاک گذاری ۱۳۰ دستگاه ماشین‌ آلات کشاورزی در این شهرستان آغاز خواهد شد.

به گزارش انتهاج، سید مجید بهشتی افزود: مراحل اداری این پلاک گذاری ها به انتها رسیده است.

وی از تکمیل روند اداری پلاک‌گذاری ۱۳۰ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان خراسان شمالی خبر داد و گفت: نصب پلاک‌ها بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش انتهاج، سیدمجید بهشتی اظهار داشت: ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات در این شهرستان پلاک گذاری شده و ۶۰۰ دستگاه آماده بازدید است.

وی با بیان اینکه عمر پلاک گذاری تراکتور ها از ۱۳ سال به ۲۵ سال ارتقا یافته است، بیان داشت:پلاک دار کردن تراکتورها و کمباین های کشاورزی سبب آسان سازی اموری همچون بیمه دستگاه ها و ماشین آلات کشاورزی، صدور کارت سوخت و امور حقوقی از جمله خرید و فروش می شود.

بیشتر بخوانید:

بر قراری تردد در محورهای مسدود شده شیروان

رییس اداره فناوری‌های نوین سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی دریافت تسهیلات بانکی را از دیگر مزایای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی دانست و از کشاورزان خواست کرد با سرعت برای انجام مراحل اجرایی طرح پلاک گذاری ماشین های کشاورزی به مراکز جهاد کشاورزی بخش ها مراجعه کنند در غیر این صورت در آینده با مشکل تهیه سوخت مواجه می شوند.

 

کمباین

 

بهشتی در ادامه خاطر نشان کرد: همکاری بهره‌برداران با سازمان جهادکشاورزی و پلیس به افزایش سرعت در  شماره‌گذاری ادوات کشاورزی منجر می شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان شیروان ۱۰ دستگاه کمباین، ۲ هزار و ۳۲۱ دستگاه تراکتور و ۱۲ هزار انواع ادوات وجود دارد. افزود: باید با تسهیل فرایند پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی، به تحقق ۱۰۰ درصدی این طرح کمک شود تا در آینده مشکل تامین سوخت برای این ماشین‌ آلات بوجود نیاید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان