شما اینجا هستید

اخبار » توزیع ۵۰۰ کلاه ایمنی موتور در روستاهای مازندران

ساری – سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از توزیع ۵۰۰ عدد کلاه ایمنی به منظور فرهنگ سازی  به صورت نمادین در روستاها بین موتورسواران خبر داد.

به گزارش انتهاج ، ناهید شهرامی نیا اظهار داشت: با توجه به اقبال مردم به خصوص جوانان به استفاده از موتورسیکلت به علت ارزانی و سهولت استفاده ، طرح ارتقای ایمنی تردد موتورسواران در سالهای اخیر در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

شهرامی نیا با اشاره بر شناسایی روستاهایی که بیشترین تصادفات راکبین موتور سوار را داشته ، افزود : اقدامات فرهنگی با محوریت آموزش اصول و مقررات ایمنی عبور و مرور در ۶ ماهه اول سال جاری در ۳۴ روستا با حضور کارشناسان خبره در زمینه تصادفات اجرا شد.

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به لزوم تدوام اقدامات فرهنگی در اثربخشی آن و تسری در بطن جامعه ، خاطر نشان کرد : این طرح با توزیع بیش از ۱۰۰۰ کلاه ایمنی و شبرنگ آشکار سازی جهت نصب بر بدنه موتور سیکلت در ۶ ماهه دوم سال جاری اجرا خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان