شما اینجا هستید

اخبار » افتتاح ۲ مدرسه با کمک خیران در استان هرمزگان

بندرخمیر – مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از افتتاح دو باب واحد آموزشی خیرساز با هزینه ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و کلنگ زنی یک واحد آموزشی در کهورستان و پل گل کن خمیر خبر داد.

به گزارش انتهاج ، موسی دادی زاده در آیین بهره برداری از این فضا های آموزشی با اشاره به اینکه خیرین از جمله افرادی هستند که دارایی خود را در راه فرهنگ و اعتلای آموزش و فرهنگ جامعه هزینه می کنند ، گفت : خیر نوع دوست حاج عبدالله سلحشور ساخت دبیرستان متوسطه اول شهید مصطفی خمینی کهورستان با هزینه ۹ میلیارد ریال و زیربنای ۳۲۵ متر مربع در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع را شروع کرده بود که امروز شاهد افتتاح و به بهره برادری رسیدن این کار نیک هستیم.

دادی زاده ادامه داد: دبیرستان خیرساز متوسطه اول فضیلت پل گل کن با زیربنای ۱۶۹ متر مربع و مساحت ۲ هزار متر مربع و هزینه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز توسط خیر مدرسه ساز نصرالله سخایی به بهره برداری رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تقدیر از خیر مدرسه ساز حاج محمد زارعی، اظهار داشت: کلنگ احداث فضای آموزشی دبیرستان متوسطه اول کوثر کهورستان با زیربنای ۴۰۸ متر مربع، مساحت ۳ هزار متر مربع و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال توسط این خیر نیک اندیش به زمین زده شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: تاکنون قریب به ۱۰۰ مدرسه برای سال تحصیلی جاری افتتاح یا در حال ساخته شدن است، که از این تعداد ۵۰ مدرسه توسط خیرین بزرگوار کلنگ زنی یا افتتاح شده اند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان