شما اینجا هستید

اخبار » تشکیل اولین نشست هم اندیشی گروه جهادی سفیران مهارت استان یزد   
گروه : اخبار

یزد_ اولین نشست اعضای گروه جهادی سفیران مهارت در محل دپارتمان کارآفرینی و نوآوری آیت الله خامنه‌ای فنی و حرفه ای استان یزد برگزار شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد به نقل از رسانه گروه جهادی سفیران مهارت استان یزد، این گروه جهادی در تاریخ شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ اولین نشست با حضور برخی از اعضا و برخی از هیئت امنای گروه جهادی سفیران مهارت استان را با دستور کار تایید افتتاح حساب، برنامه ریزی گروه جهادی و ابلاغ اعضا و شرح وظایف برگزار کرد.

گفتنی است: مصوبات این نشست که با حضور مجید فصاحت از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد و فرشته زارعین رئیس مرکز کارآفرینی و نوآوری آموزش فنی و حرفه ای استان به امضا رسید شامل بازدید از مرکز اصلاح و تربیت و احصای مشکلات این مرکز جهت اقدام عملی، هماهنگی بازدید از مناطق محروم مثل حسن آباد در شهرستان یزد و نیر در شهرستان تفت، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای این گروه جهادی و پیگیری اهداف و برنامه های گروه جهادی سفیران مهارت از طریق اداره کل بهزیستی استان می باشد‌.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان