شما اینجا هستید

اجتماعی » تخفیف و مساعدت‌ قابل توجه برای ثبت‌نام کنندگان در سامانه ترخیص موتور سیکلت

به گزارش انتهاج،محمدرضا حدادزاده افزود: سامانه ترخیص موتور سیکلت راه‌اندازی شد که پس از ثبت درخواست متقاضیان در آن و بررسی مدارک با آنها تماس گرفته می‌شود و افرادی که بیش از سه ماه از توقیف موتورسیکلت آنها  گذشته و پیگیری بدون نتیجه مانده می‌توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق سامانه استرداد مشکل خود را پیگیری کنند.

وی ظهار داشت: برخی از موتورسیکلت‌ها به علت فرسودگی و نبود قابلیت پلاک‌گذاری امکان استرداد ندارد که در این صورت اوراق شده و قیمت اوراقی آن به مالک پرداخت می‌شود.

دادستان یزد نسبت به ارائه اطلاعات غلط و غیرمرتبط با هدف سوء استفاده از این سامانه هشدار داد و گفت: در صورت ثبت درخواست از سوی شخص غیرمالک یا ارائه اطلاعات غیرواقعی طبق مقررات، با خاطیان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

حدادزاده با بیان اینکه ثبت‌نام در این سامانه به منزله ایجاد حق نیست گفت: با توجه به گستردگی تقاضای افراد، اسامی در آن نوبت‌دهی قرار خواهند گرفت و نتیجه از طریق تماس یا پیامک به فرد متقاضی اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: سامانه استرداد ویژه موتورسیکلت‌های توقیف شده با ماندگاری بالاست بنابراین مالکانی که وسیله نقلیه آنها به صورت عادی قابل ترخیص است با پیگیری از طریق راهنمایی و رانندگی و یا کلانتری اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب یزد خاطرنشان کرد: با مشارکت پلیس راهور( راهنمایی و رانندگی) ثبت‌نام کنندگان در این سامانه از تخفیف‌ها و مساعدت‌های قابل توجه در خصوص هزینه‌های پارکینگ، جریمه و بیمه بهره مند می‌شوند.

حدادزاده گفت: مشمولان این طرح می‌توانند برای ثبت‌نام در سامانه با در دست داشتن تصویر مشخصات موتور ومالکیت به نشانی اینترنتی www.sterdad.ir مراجعه کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان