شما اینجا هستید

اجتماعی » تحویل ۶ هزار واحد مسکونی در زلزله کرمانشاه به مددجویان کمیته امداد

یاسوج – معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور از تحویل و تجهیز ۶ هزار واحد مسکونی در زلزله کرمانشاه در کوتاه‌ترین زمان به مددجویان آسیب‌دیده خبر داد.

به گزارش انتهاج، حسین خدرویسی در نشست شورای اداری مدیران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: خانواده بزرگ کمیته امداد، در هر شرایطی، ظرفیت و توانایی انجام کارهای بزرگ برای کمک به قشر آسیب پذیر جامعه را دارد.

خدرویسی اظهار کرد: این معاونت به‌عنوان یک واحد مادر، متولی خدمت و سیاست‌گذار خدمات موردنیاز مددجویان است و به دلیل ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با جامعه مددجویی بیشترین سرفصلهای خدمتی را در دستور کار خود دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مددجویان ما خانوارهای یک نفره و دو نفره و یک‌سوم مددجویان نیز زنان سرپرست خانوار هستند، افزود: کمیته امداد ماهیانه ۱۳۰ میلیارد تومان مستمری به مددجویان پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید خدمات مسکن این نهاد به خانواده‌های یک نفره و دونفره نیز تعلق گیرد، خاطر نشان کرد: مددکاران امین مردم هستند و خدماتی که ارائه می‌دهند با پول و اضافه‌کاری قابل جبران نیست و اجر خدایی دارد.

وی افزود: مددکاران باید در بررسی وضعیت مددجویان نگاهی پدرانه، برادرانه، مادرانه و خواهرانه داشته باشند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان