شما اینجا هستید

اخبار » تحویل پروژه های مسکن مددجویان سیل زده خراسان شمالی سرعت بگیرد

بجنورد – مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بر سرعت بخشی ساخت و تحویل پروژه های عمرانی مسکن مددجویان سیل زده تاکید کرد.

به گزارش انتهاج، مجید الهی راد در دیدار با پیمانکاران پروژههای مسکن سیلزده شهرستان راز و جرگلان با تاکید بر سرعت بخشی در ساخت پروژه های در دست اجرا، گفت: با توجه به اهمیت جایگاه خانوارهای مددجو و نیاز ایشان ، باید ساخت مسکن این خانوارها با سرعت بیشتری انجام شود.

وی تعداد خانوارهای تحت حمایت این نهاد را ۵۵ هزار نفر با جمعیت ۱۰۱ هزار نفر برشمرد و اظهار کرد: هم اکنون اقدامات متنوعی علاوه بر ساخت مسکن در حوزه خدمات رسانی به مددجویان در حال انجام است.

وی با اشاره به ارتباط دو سویه پیمانکاران با کمیته امداد در جهت تسریع ساخت مسکن مددجویان، افزود:  هم اکنون ۱۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان در سیل  و بارندگی امسال آسیب دیدند که تعداد قابل توجهی از این واحدها در منطقه راز و جرگلان درحال ساخت است.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون حدود ۵۰۰ واحد مسکونی در جرگلان و حدود ۳۸۰ واحد نیز در راز در حال ساخت است که باید ساخت این واحد ها سرعت بیشتری بگیرد و موانع موجود با پیگیری کمیته امداد و همکاری بنیاد مسکن و بانک های عامل مرتفع گردد.

الهی راد همچنین به تامین منابع در سرعت دادن به پروژه ها و کیفیت ساخت مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: در صورت نیاز کمک های کمیته امداد از محل درآمدهای مردمی نیز پرداخت شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان