شما اینجا هستید

اجتماعی » تبلیغات دائما رایگان برای مشاغل حوزهHSEE

یزد- میزگرد تخصصی محیط زیست با حضور برخی مسئولان حوزه محیط زیست استان یزد و عباس باقی عضو هیات رییسه پارک علم و فناوری یزد و دکتر محمد تقی قانعیان  موسس سایت نمایشگاه مجازی باما HSEE در محل پارک علم و فناوری اقبال برگزار و در این میزگرد به طرح موضوع و ارائه راه حل هایی برای مدیریت پسماند و اقدامات شرکت های فناور و دانش بنیان در حوزه محیط زیست پرداخته شد.

به گزارش خبرنگار انتهاج، دکتر محمد تقی قانعیان موسس سایت نمایشگاه مجازی باما HSEE در این نشست با تاکید بر لزوم فراگیر شدن این نمایشگاه مجازی به ظرفیت های سایت باما برای شناساندن توانمندی های شرکت های فناور و دانش بنیان اشاره کرد و گفت: سایت باما روزانه بیش از ۴۰۰۰ بیننده دارد و کسب و کارهای حوزه، بهداشت، ایمنی و محیط زیست را به طور رایگان و دائمی تبلیغ می کند.

وی هدف از راه اندازی این نمایشگاه مجازی را در ابتدا کمک به دانشحویان برای رغبت بیشتر به تحصیل و شفاف تر شدن آینده شغلی آنها عنوان کرد و افزود: در مرحله دوم کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای نوپا در حوزه HSEE می توانند در این نمایشگاه مجازی دائما رایگان تبلیغ کنند.

به گفته قانعیان سایت باماHSEE دارای دو بال واحدهای درسی دانشگاه و کسب و کار است که می تواند با پیوند این دو، دانشجو را بهتر به سمت شغل مورد نظر خود هدایت کند.

وی با اشاره به اینکه سایت باما HSEE برنده ایده برتر در کشور شد و بی نظیر ترین سایت در حوزه کسب و کار و نمایشگاه مجازی است، تاکید کرد: پارک علم و فناوری باید در زمینه معرفی شرکت برای تبلیغ دائما رایگان در این سایت پویاتر فعالیت کند.

قانعیان گفت: هم اکنون ۳۰ گروه شرکت در این سایت دائما رایگان تبلیغ می شوند و ۴۵۰۰ شرکت با ما همکاری دارند.

وی گفت: ۹۰۰ کسب و کار در سایت باما فقط در حوزه تجهیزات آب و فاضلاب در حال تبلیغ دائما رایگان هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان