شما اینجا هستید

اجتماعی » تایید ۱۴۸۷ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در خراسان جنوبی

بیرجند – معاون راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: سه هزار و ۸۸۴ نفر از بیرجند در طرح ملی ثبت نام کرده اند که هزار و ۴۸۷ متقاضی تایید شده اند.

به گزارش انتهاج، حسن علیزاده با اشاره به ثبت نام سه هزار و ۸۸۴ نفر در بیرجند در طرح ملی مسکن اظهار کرد: از این تعداد هزار ۴۸۷ متقاضی واجد شرایط بوده و دو هزار و ۳۹۷ نفر رد شده اند.

وی با بیان اینکه نه کسانی که واجد شرایط اعلام شده اند و نه فرادی که رد شده اند، نهایی هستند، افزود: افراد رد شده شاید مسکنی در یک شرکت تعاونی داشته و به دنبال اصلاح فرم جیم نرفته اند که اگر به دنبال اصلاح بروند، تأیید می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین افراد تأیید شده باید پرونده فیزیکی شأن را ارائه دهند تا توسط کمیته‌ای در راه و شهرسازی بررسی شود و در صورت داشتن تمام شرایط لازم تأیید خواهند شد.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: داشتن سابقه مالکیت، قرمز بودن فرم جیم، داشتن سابقه ساخت و ساز و دریافت تسهیلات مسکن از جمله دلایل رد شدن متقاضیان بوده است.

متقاضیان از یکم اسفند ماه می‌توانند با مراجعه به سایت و وارد کردن کد رهگیری از دلیل حذف خود مطلع شوند

وی با بیان اینکه متقاضیان از یکم اسفند ماه می‌توانند با مراجعه به سایت و وارد کردن کد رهگیری از دلیل حذف خود مطلع شوند، یادآور شد: اگر نسبت به شرایط اعلام شده معترض بودند، می‌توانند در همان سامانه اعلام کنند.

علیزاده بیان کرد: متقاضیانی که از شهرستان بیرجند در این طرح ثبت نام داشته و تاکنون پیام تاییدیه دریافت نکرده اند، رد شده هستند.

وی با اشاره به شرایط تسهیلات و آورده اولیه متقاضی بیان کرد: هر متقاضی در مرحله اول باید ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان به حساب سپرده نزد یکی از بانک‌های عامل واریزی داشته باشد.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: بعد از واریز کردن این میزان پول، باید متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه مبالغی که اعلام می‌شود را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۸ درصد به هر متقاضی پرداخت می‌شود، اظهار کرد: حداقل مبلغ پرداختی برای اقساط ماهانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تا یک میلیون و ۷۰۰ هزارتومان خواهد بود.

علیزاده با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای ساخت این مسکن‌ها در سایت اداری پیش بینی شده است، افزود: در این راستا ۲۷ هکتار به شهر الحاق شده و طرح‌های تفکیکی و آماده سازی آن تهیه می‌شود.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان