شما اینجا هستید

اخبار » بهره برداری ۳۰ خانه ورزش روستایی در زنجان

زنجان – مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، از بهره برداری ۳۰ خانه ورزش روستایی طی ایام الله دهه فجر، در استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، علی خلیلی با بیان اینکه طی دهه فجر ۳۰ خانه ورزش روستایی در استان زنجان به بهره برداری می‌رسد، گفت: ۱۰۳ خانه ورزش روستایی در استان زنجان وجود دارد.

وی اظهار کرد: بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با ایام‌الله دهه فجر توسط اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، با بیان اینکه طی این ایام برنامه‌ها و طرح‌های ورزشی در سطح استان به بهره برداری می‌رسد، افزود: استخر شهرستان صائین قلعه در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود، زمین چمن مصنوعی زرین آباد ابهر، افتتاح سالن تیر اندازی که بزرگترین سالن در کشور است، افتتاح دو استخر با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زنجان و خدابنده از طرح‌های مهم قابل افتتاح در دهه فجر است.

خلیلی ادامه داد: برگزاری جشنواره بومی و محلی، برگزاری نمایشگاه، برگزاری همایش‌های مختلف شاد و فرهنگی و برگزاری جشن انقلاب و تجلیل از قهرمان مدال آور ورزشکار از برنامه‌های مهم اداره ورزش و جوانان در استان طی ایام الله دهه فجر است.

وی از برگزاری راهپیمایی خانوادگی در ایام دهه فجر در استان زنجان خبر داد و افزود: دیدار و تجلیل با خانواده‌های شهدا، جانبازان و حمایت از برنامه‌های سمن‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های این دهه است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان