شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری مسابقات شمشیربازی دختران یزد با عنوان بزرگداشت شهید سلیمانی

یزد-مسابقات شمشیربازی نونهالان دختر یزد (بزرگداشت شهید سلیمانی ) در اسلحه سابر و فلوره در چهار رده زیر ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ سال از سوی هیات شمشیربازی استان یزد برگزار شد و برترین‌ها تجلیل شدند.

به گزارش انتهاج، در این مسابقات در اسلحه سابر، رده سنی زیر ١٠ سال، سارا زارع و کیمیا هدایتی اول و دوم شدند و سارا زارع و سارینا زارع به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

همچنین در رده سنی زیر ١٢ سال، هستی گلدان مدال طلا،حدیث قرائی مدال نقره و مهتاب فلاح و حدیث دشتی به برنز رسیدند.

گفتنی است: نگار زارع ، هستی منصوری و محیا حاجی خلیلی در رده سنی زیر ١۴ سال اول تا سوم شدند همچنین در رده سنی زیر ١۶ سال، نگار دوست حسینی اول ،مبینا مقصودی دوم و فرانک زارع و فاطمه السادات وثوق سوم شدند

در اسلحه فلوره و در گروه سنی زیر ١٠ سال، فاطمه زارعی به مدال طلا، زینب زارعی به مدال نقره و نگار حیدری و نازنین فتاحی مشترکا به مدال برنز رسیدند.

لازم به ذکر است: کوثر عظیمی، مرضیه زارعی و مبینا شاکر در رده سنی زیر١٢ سال در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند همچنین در رده سنی زیر ١۴ سال، حنانه سعادتی و سیده فاطمه حسینی اول و دوم شدند و مدال برنز به فاطمه نقیبی و بهاره زارع رسید.

زهرا کارگر،فاطمه حیدری و زهرا توکلی به ترتیب مدال‌های طلا،نقره و برنز در رده سنی زیر ١۶ سال را از آن خود کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان