شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان به عنوان تکلیفی دینی و انقلابی است

تهران – استاندار تهران گفت: شرایط حساس کنونی و تهدیدها و هجمه‌های همه جانبه دشمنان علیه کشور عزیزمان ایران وظیفه ما را سنگین‌تر کرده لذا برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان به عنوان تکلیفی دینی و انقلابی و ضرورتی تاریخی محسوب می شود.

به گزارش انتهاج ، انوشیروان محسنی بند پی صبح دوشنبه با حضور در جمع راهپیمان روز ۱۳ آبان ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز با اشاره به اینکه پیام ۱۳ آبان ولایت پذیری و استکبار ستیزی ملت است ، اظهار داشت: بدین وسیله به همه جهان نشان می دهیم که ملت ایران پای همه آرمان انقلاب و امام و شهدا و رهبری ایستاده اند و از آن دفاع می کنند.

وی افزود : امروز ملت ایران بالنده تر و بیدار تر از هر برهه زمانی در مقابل زیاده خواهی های استکبار مقاومت می کنند.

محسنی بندپی خاطر نشان کرد : حضور همه اقشار جامعه در این راهپیمایی به معنای استکبارستیزی ملت ایران است که با حضور معنا دار خود در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب گام بر می دارند.

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی و تبعیت از ولایت فقیه پیام حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ابان است ، تصریح کرد : پیام سیزده آبان ولایت پذیری و استکبار ستیزی ملت است.

استاندار تهران گفت: نسل چهارم انقلاب باید در راستای بیانیه گام دوم انقلاب قله های علم و فناوری در دنیا را فتح کرده و در راستای رفاه ملت رشید ایران حرکت کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان