شما اینجا هستید

اخبار » ارتقای دانش و مهارت واحد های تولیدی استان بوشهر در دستور کار است

بوشهر – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ارتقای دانش و مهارت واحد های تولیدی استان را به صورت ویژه در دستور کار داریم و کارگاه‌های متعددی در این راستا برگزار می‌شود.

به گزارش انتهاج ، سید حسین حسینی در حاشیه کارگاه آموزشی ویژه بنگاه‌های اقتصادی با اشاره به تقویت برنامه‌های آموزشی ویژه بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر ، اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های آموزشی نقش مهمی در توانمندسازی فعالان اقتصادی خواهد داشت.

وی افزود : طی نیمه نخست امسال حدود ۵۰ هزار نفر ساعت آموزش برای بهره‌مندی بنگاه‌های اقتصادی استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها با همکاری تشکل‌های مرتبط و دستگاه‌های هم‌خانواده نظیر اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان نظام مهندسی معدن، شرکت شهرک‌های صنعتی با عناوین مختلف و نیازهای روز واحدهای صنعتی برگزار شده است.

حسینی خاطر نشان کرد: در نیمه اول امسال ، ۹۶ دوره آموزشی در حوزه‌های مختلف برگزار شده است که از این تعداد پنج مورد در حوزه صنعت، پنج مورد در حوزه معدن، ۸۶ مورد در حوزه بازرگانی و اصناف بوده است.

وی تصریح کرد: از کل دوره های برگزار شده، ۸۶ مورد در زمینه قوانین و مقررات، بازاریابی و فروش، چهار مورد در زمینه مدیریت و سیستم‌ها و شش مورد در زمینه بهره‌وری بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان