شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری انتخابات استان قم در ۷۰۰ شعبه

قم – رئیس هیئت اجرایی انتخابات استان قم از پیش بینی ۷۰۰ صندوق رأی در استان قم برای انتخابات خبر داد و گفت: تشخیص تعداد نهایی صندوق بر عهده هیئت نظارت است.

به گزارش انتهاج، مرتضی حیدری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهم تا شانزدهم آذرماه انجام می‌شود، اظهار کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان نیز از ۱۵ لغایت ۲۱ آذرماه می‌توانند در ساعات اداری برای ثبت نام به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی افزود: فرآیند شروع انتخابات مجلس شورای اسلامی هم از امروز آغاز شده و داوطلبان نمایندگی مجلس تا ۱۶ آذرماه برای ثبت نام می‌توانند به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های قبل از حساسیت بیشتری برخوردار است

فرماندار قم با اشاره به حساسیت و اهمیت این انتخابات نسبت به دوره‌های قبل گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های قبل از حساسیت بیشتری برخوردار است و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات ضروری است.

وی افزود: رسانه‌ها باید اخبار و آمار و اطلاعات خود را تنها از ستاد انتخاباتی استان دریافت کنند و برای برگزاری انتخابات سالم و اخلاق مدار در شأن و منزلت استان قم تلاش کنند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعداد واجدین شرایط برای حضور در انتخابات در استان قم تصریح کرد: پیش بینی می‌شود ۶۰ درصد جمعیت واجد شرایط رأی دادن باشند اما عدد دقیق را در روزهای آتی بیان می‌کنیم زیرا ممکن است آمار ما با آماری که ثبت احوال ارائه خواهد داد تفاوت داشته باشد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان