شما اینجا هستید

اخبار » ۲۰۰ مدرسه در استان قزوین بدون نماز خانه

قزوین – رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: ۲۰۰ مدرسه در قزوین بدون نمازخانه است که باید با کمک خیرین برای ساخت آن اقدام کرد.

به گزارش انتهاج، سید قریش موسوی در پنجمین اجلاس استانی نماز و مدرسه اظهار کرد: یک نشست در خصوص نماز با مدیران و معلمان و دهیاری ها خواهیم داشت تا نماز را تبلیغ کنیم.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ نشست با موضوع نماز با دانش آموزان و ۱۰۰ نشست با اولیا در خصوص نماز داریم تا توانمند شوند، افزود: با اساتید، انجمن اولیا و مربیان به تعداد ۸۰ نفر تبادل تجربه داشتیم و نشست و کلاس آموزشی برای ائمه جماعات مساجد برگزار شد و از مدیران انتظار داریم نشست هایی در خصوص نماز داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه روحانیون باید توانمند شوند تا برای جذب دانش آموزان به نماز اقدام شود، خاطر نشان کرد: ۲۰۰۰ دانشجوی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان باید مبلغ نماز باشند و در انتصاب مدیران در آموزش و پرورش کسانی انتخاب شوند که به نماز اهمیت می دهند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین تصریح کرد: همچنین لازم است زنگ نماز در مدارس جدی گرفته شود و روحانیون والدین را تشویق کنند که فرزندان را به نماز خواندن تشویق کنند.

موسوی افزود: مدیران ادارات ضمن شرکت در نماز های جماعت باید به صورت افتخاری در هیئت امنای یک مسجد عضو شوند و به نماز خدمت کنند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان