شما اینجا هستید

اخبار » برخورد جدی با کنسرت‌های هنجار شکن

بجنورد – به گزارش انتهاج رئیس کل دادگستری استان در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره لغو کنسرت‌های هنجار شکن در بجنورد اظهار داشت: در جریان کنسرتی که اخیرا منجر به لغو شد ، عدّه‌ای در جهت برگزاری این کنسرت تماس و شروع به اصرار و خواهش کردند امّا دستگاه قضا هیچ فشاری را نمی پذیرد چرا که بیشتر مردم استان ، سبک زندگی خود را براساس قوانین جمهوری اسلامی برنامه ریزی کردند.

حجت الاسلام جعفری در این رابطه افزود : اسلام به هیچ وجه مخالف شادی نیست و مخالفتی هم با این موضوع نداریم ؛ چرا که برنامه های شاد و سالم در کنارِ اُمور روزمره اَمری ضروری است ولی در برنامه هایی همچون کنسرت ، قانون، شرع اخلاق و عفت عمومی بایستی رعایت گردد.

وی بیان کرد : اگر این تخلف تکرار شود مسئولان مربوطه را به میز پاسخگویی خواهیم کشاند.
ایشان در جریان کنسرت اخیر افزودند : ۴ نفر به دلیل اهانت و هتاکی به ماموران انتظامی دستگیر و بازداشت شدند.

●از تعلیق خدمت مدیر متخلف سازمان صمت تا برنامه های هفته قوه قضائیه
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه با اشاره به حکم مدیر متخلف سازمان صمت استان گفت: پرونده رئیس متخلف سازمان صمت استان کیفر خواست شده و مدیر سابق دستگاه صمت تا صدور حکم نهایی معلق از خدمت است و انتصاب او در پست جدید امکان ندارد.

وی درباره برنامه های هفته قوه قضاییه افزودند: در این هفته از ۵ قاضی نمونه و ۱۰ کارمند برتر دستگاه قضایی تجلیل به عمل می آید.

دادگستری خراسان شمالی با کمبود نیرو مواجه است.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به پست‌های مصوب اداری دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، پست‌های مصوب قضایی در خراسان شمالی ۲۷۲ نفر قاضی می باشد ولی این تعداد در خراسان شمالی ۱۵۹ نفر می باشد. همچنین در پست‌های مصوب اداری با کمبود نیرو مواجهیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان